Girls' Generation-TaeTiSeo 'TWINKLE' Poster SÅLD



Helt ny, officiell TaeTiSeo poster. 61 x 45 cm stor.

Pris: 30 kr/st exkl. frakt
Frakt: 15 kr

Betalningssätt: In på bankgiro, annars om du bor i Stockholm kan vi mötas upp någonstans i stan (då slipper du också fraktavgiften såklart!)

Förpackning: Tyvärr kommer jag vika ihop den (lovar att vika den noga och bra), då jag inte har tuber att leverera i. MEN, om vi möts upp så rullar jag ihop den istället!

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!). Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack! 

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0