Väskor från Korean Town


Den har fått liiite svag, rosa färg på baksidan, inte synligt dock. Aldrig använd.

Pris (inkl. frakt): 80 kr SÅLD



Bag med sött motiv och koreanska tecken på. Använd två gånger, ser helt ny ut.

Pris (inkl. frakt): 60 kr



Betalningssätt: Pengar in på bankgiro

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv numret på det/de väskor du vill ha. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp, ångerrätt eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer
Postat av: Desirée N.

Heej! :) är intresserad av den blå vita väskan om den finns kvar ^^ detta är första gången jag gör något sånt här köp så kommer antagligen vilja ha lite vägledning om det skulle krångla sig xD annars så har jag ju alltid föräldrarna tillgängliga :)

Svar: Hej! Ja, väskan finns fortfarande kvar, men jag har nu uppdaterat priset pga ändringar med fraktkostnaden, så nu kostar den 80 kr och inte 60 som förut :/ Är du fortfarande intresserad?
lateautumn.webblogg.se

2013-09-03 @ 20:01:31
Postat av: Desirée N

Jadå! Det är jag ^^ har typ varit inne och tittat om den varit kvar flera gånger i veckan för att jag inte haft pengar förens nu xD

2013-09-05 @ 10:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0