2PM och F.T Island posters SÅLDA!!




Helt nya. 57.5 x 42.5 cm stora.
Pris: 30 kr/st exkl. frakt
Frakt: 15 kr om du köper en poster, 25 kronor om du köper två eller fler
Betalningssätt: In på konto, annars om du bor i Stockholm kan vi mötas upp någonstans i stan (då slipper du också fraktavgiften såklart!)
Förpackning: Tyvärr kommer jag vika ihop dem (lovar att vika dem noga och bra), då jag inte har tuber att leverera i. MEN, om du bor i Stockholm och vi möts så rullar jag ihop dem istället!
Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv numret på vilken affisch du vill ha, eller om du vill ha båda. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp eller bytesrätt!
Endast seriösa köpare, tack!
Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!
Helt nya. 57.5 x 42.5 cm stora.

Pris: 30 kr/st exkl. frakt
Frakt: 15 kr om du köper en poster, 25 kronor om du köper två eller fler

Betalningssätt: In på konto, annars om du bor i Stockholm kan vi mötas upp någonstans i stan (då slipper du också fraktavgiften såklart!)

Förpackning: Tyvärr kommer jag vika ihop dem (lovar att vika dem noga och bra), då jag inte har tuber att leverera i. MEN, om du bor i Stockholm och vi möts så rullar jag ihop dem istället!

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv vilken affisch du vill ha (namnet på gruppen), eller om du vill ha båda. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!
Trackback
RSS 2.0