K-pop albums

 
Använd en gång. I mycket bra skick! SÅLD!


Använd en gång. I mycket bra skick!


Använd en gång. Så gott som ny! SÅLD!


Aldrig använd men öppnad. Så gott som ny!


Använd en gång. Så gott som ny! (Obs! Innehåller ej photocard)  SÅLD

+ FREEBIES i form av 3 slumpade fanmade photocards för varje album (gäller så långt lagret räcker)!

Frakten kan diskuteras om du köper mer än ett album!


Betalningssätt: Pengar in på bankgiro

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv vilket album du vill köpa. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp, ångerrätt eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer
Postat av: Ploy Manthana

Kan du beskriva lite mer om Hands up för mig? Jag är intresserad men vill veta lite mer fakta om den först.

Svar: Hej! Här kan du läsa mer om det: www.yesasia.com/global/2pm-vol-2-hands-up-cd-dvd-taiwan-version/1024663364-0-0-0-en/info.html
lateautumn.webblogg.se

2013-08-17 @ 07:08:07
Postat av: Ploy Manthana

Vad är det för skillnad mellan China ver. och Korean ver.??

Svar: I den kinesiska versionen ingår en DVD medan den koreanska versionen bara har en CD!
lateautumn.webblogg.se

2013-08-17 @ 14:12:56
Postat av: Ploy Manthana

Jag vill köpa Hands up album och den söta mössan med öron. Men jag måste prata med min pappa först om betalningen, för att jag kan inte göra det själv.

Svar: Okej! Jag ska kolla om mössan fortfarande finns kvar!
lateautumn.webblogg.se

2013-08-18 @ 07:34:35
Postat av: Ploy Manthana

Hej! Är mössan med öron kvar? Om den är kvar så vill jag köpa mössan och Hands up album.

2013-08-18 @ 20:21:47
Postat av: Jenny

Hej, jag har skickat även om dels suju posters men kom på att jag glömde skriva att jag också vill köpa SS501 albumet! ^-^

2013-08-18 @ 22:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0