SORRY, SORRY Ver. A Official Posters (väldigt sällsynta!) SÅLDA!!


Helt nya (oanvända) och sällsynta posters från Super Junior's 'SORRY, SORRY'-promotions, med 3-4 medlemmar på varje poster. 76 x 52.5 cm stora.
+ FREEBIES i form av 3 slumpade fanmade photocards för varje affisch!

Pris för varje poster (inkl. frakt): 80 kr
ERBJUDANDE: Köp alla tre posters för 220 kr (inkl. frakt)!

Betalningssätt: Pengar in på bankgiro

Förpackning: Tyvärr kommer jag vika ihop den/dem (lovar att vika den/dem noga och bra), då jag inte har tuber att leverera i. :/


Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!). Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp, ångerrätt eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej jag skulle vilja köpa alla tre posters och om det är möjligt så skulle jag också vilja köpa "Jaejoong-t-shirt från JYJ's Thanksgiving-konsert i Tokyo Dome 2010."

2013-08-18 @ 22:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0