K-pop fashion SÅLDA!


Mysig huvtröja från Colonize. Använd 2 gånger.

Strl: M/L i svensk storlek
Pris (inkl. frakt): 80 kr
SÅLD!!


NII-inspirerad baseball-jacka. Använd 5 gånger.

Strl: L
Pris (inkl. frakt): 60 kr SÅLD!!

Jaejoong-t-shirt från JYJ's Thanksgiving-konsert i Tokyo Dome 2010. Använd 1 gång.

Strl: L
Pris (inkl. frakt): 40 kr



Betalningssätt: Pengar in på bankgiro

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv vilket/vilka plagg du vill ha. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp, ångerrätt eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer
Postat av: LeeNa

Hej skulle vilja köpa huvtröja från Colonize!
MVH: LeeNa

Postat av: Sanna

Jag vill köpa jackan! (:

2013-07-12 @ 00:31:37
URL: http://choi.blogg.se
Postat av: Sarah

Hej,
är Jaejoong t-shirten såld/kan man fortfarande köpa den? :) isf undra jag är storleken L som i sverige eller är den mindre?/är det en liten L elr stor xD

Svar: Hej! Den finns kvar, och storleken är som i Sverige ;)
lateautumn.webblogg.se

2013-08-17 @ 20:57:04
Postat av: Sarah

haha, okej :)
jag skulle vilja köpa t-shirten då! :)

2013-08-18 @ 14:23:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0