Blusar från Metersbonwe, Glacier, Forever21 och C.O.L.Z.A


Ljusblå blus från Metersbonwe.

Strl: 175 (passar M-L)
Pris (inkl. frakt): 90 kr


Militärgrönt linne (ser dock brunaktig ut på bilden...) från Forever21 (Kina-kollektionen). Använd 4 gånger.

Strl: L
Pris (inkl. frakt): 60 kr


Söt blus från japanska märket C.O.L.Z.A.

Strl: L (passar M-XL)
Pris (inkl. frakt): 100 kr

Söt blus från japanska märket Glacier. Använd 3 gånger.

Strl: L (passar S-L)
Pris (inkl. frakt): 100 kr

ERBJUDANDE: Köp alla fyra toppar för 300 (inkl. frakt)!


Betalningssätt:
 PayPal eller överföring till mitt bankkonto

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig!) och skriv vilken/vilket plagg du vill ha så kontaktar jag dig. Kom ihåg att det är först till kvarn som gäller! ;) Ej öppet köp, ångerrätt eller bytesrätt!

Endast seriösa köpare, tack!

Frågor? Ställ dem i inlägget, så besvarar jag dem här också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0