Kilklackar MADE IN KOREA SÅLDA!!!



Skor köpta från Sydkorea. Helt oanvända. Blixtlås på insidan.
Ett par superfina och coola kilklackar, men de var för små för mina fötter (:c), därför har jag valt att sälja dem.

Storlek: 250 = strl 39 i svensk storlek (jag använde mig av YesStyle's size chart)

Färg: Beige

Klackhöjd: 8 cm

Material på utsidan: Fejkläder

Pris: 100 kr + fraktavgift på 50 kr

Betalningssätt: In på konto, annars om du bor i Stockholm kan vi mötas upp någonstans i stan (då slipper du också fraktavgiften såklart!)

Vid intresse - kommentera inlägget med din mejladress (visas endast för mig), så kontaktar jag dig! ;)

Endast seriösa köpare, tack!

SÅLDA!

Kommentarer
Postat av: Aya ^^

Jag funderar seriöst på att offra mina besparingar på de där!!! ;www;

2012-03-18 @ 20:06:06
Postat av: Elin Linnea

Shit vad snygga! :o

2012-09-12 @ 17:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0